Köpte mig en Rx1 Mountain -03 för ett par veckor sedan men nu har det dykt upp lite funderingar och idéer inför sommaren:
GPS/vattentempmätare tippar jag på att jag kan leta rätt på hur man smäller dit lättast

Bränslekran: står ju i instruktionsboken att man inte ska transportera den med soppa i för att det kan uppstå hydrostatisk låsning. Borde det inte vara enklare att sätta på en bränslekran? Något man bör tänka på?
Boggie: sugen på en boggie från en 06 och framåt eftersom de hade 162" istället för 151". Är det några jätteombyggen det handlar om eller är det bara lite trixande med fästen? Eller finns det några bättre alternativ som inte kostar ungefär lika mycket som en ny skoter?
Plast: Handtagsskydd, ruta och lyktsköldar. Går det få tag på i riktig kritvit färg eller är det bara plocka fram byggplasten och återuppliva lacklokalen ute på logen?
Styrhöjare: Funderar på en styrhöjare från typ 07ans mountain eftersom jag får stå så krokig som det är nu. Passar det någotsånär standard?
Bredda fotsteg: Jag tycker om att stå långt bak då det kommer till att klättra, men just nu får inte ens kängan plats så man glider av fruktansvärt lätt. Finns det några kit för att bredda fotstegen eller är det bara plocka fram hammare och svets?
Tror jag fick med de flesta funderingar. Tacksam för svar