No niin tästä se lähtee

Finnish-speaking hint corner.
Post Reply
Timothy
Nybörjare
Nybörjare
Posts: 5
Joined: 2 December 2012, 14:56
Location: Helsinki,Lahti

No niin tästä se lähtee

Post by Timothy »

HEJ PÅ ALLA ! ;)

Pyysin tälläistä saittia tänne jotta me joilla ei oo ihan vahvin tuo ruotti saisimme jaettua tietoa kaikkeen tällä liittyviin asioihin.

Itse hankin Zumo 220 navikaattorin ja siihen asensin kartta ohjelman .hyvältä näyttää.ensimmäiset kokemukset tulee ensiviikolla siis itsepäisyyspäivän viikonloppuna.

Ilmoittelen sitten miltä musta näyttää.
Kaikkee pitää kokeilla
Niku
Nybörjare
Nybörjare
Posts: 2
Joined: 16 January 2015, 09:15

Re: No niin tästä se lähtee

Post by Niku »

Moi vaan kaikille. Hienoa että saatiin suomenkielinen osasto tänne. :)

Olen työni puolesta asentanut yli sata Mikaelin tekemää kelkkakartta. Muutenkin olen ollut yli 8 vuotta erittäin läheisissä tekemisissä erilaisten Garmin-tuotteiden kanssa. Verkkokaupastamme saa muuten tilattua laitteita valmiiksi asennetuilla kelkkakartoilla, tai pelkkiä karttoja muistikortille asennettuna, mikäli asennus ei itseltä onnistu. Mutta en ole täällä vain mainostamassa tai myymässä, eli kyselkää rohkeasti. Autan ja neuvon mielelläni. :)

T. Niku / Jämsän Navigointivaruste ( http://www.navigointivaruste.fi )

PS. For board admin: I will not advertise our company no more but this once. I just wanted to explain my background and that i'm willing to help and assist in finnish if needed. So please don't ban me. :)
User avatar
Mikael
Moderator
Moderator
Posts: 5346
Joined: 13 April 2006, 21:17
Location: Kalix
Contact:

Re: No niin tästä se lähtee

Post by Mikael »

No problem, Niku. :)
/Mikael Nordlund - KartMan
Yamaha Apex X-TX MCX290 -11
Yamaha RX Warrior -04
Timothy
Nybörjare
Nybörjare
Posts: 5
Joined: 2 December 2012, 14:56
Location: Helsinki,Lahti

Re: No niin tästä se lähtee

Post by Timothy »

Olen ihn samaa mieltä että ei haittaa mainostus on ihan hyvä tietää mistä koneita ja valmiita asennuksia saa.
Nyt vaan pitäs saada levitettyä tietoo että tämmöinen on olemassa.

Itse pidän suuresti ohjelmasta voi ajella missä vaan ja kumminkin aina löytää tkaisin tai perille.
Kaikkee pitää kokeilla
Timothy
Nybörjare
Nybörjare
Posts: 5
Joined: 2 December 2012, 14:56
Location: Helsinki,Lahti

Re: No niin tästä se lähtee

Post by Timothy »

moro niku toivottavasti luet tämän mulla ois yx kaveri joka tarviis navigaattoriinsa kelkkakartta ohjelman mites saatas asia hoidettua kaveri on Helsingissä.

aivan käsi koneiden kanssa :) joten se tuo navin ja koneen ja siihen pitäis saada ohjelma asennettua. onnistusko jossain hesan päässä vai ??

Terveisin
Timo Ilomäki
p.040 534 9955
paathan viestin ensin niin soittelen takaisin ,koska väsyttävät asiakkaat :)
Kaikkee pitää kokeilla
Timothy
Nybörjare
Nybörjare
Posts: 5
Joined: 2 December 2012, 14:56
Location: Helsinki,Lahti

Re: No niin tästä se lähtee

Post by Timothy »

niin ja se maili on timppa.ilomaki (at) gmail.com jos joku haluaa ottaa yhteyttä tai muuten kysyä asiasta jotain.
Kaikkee pitää kokeilla
Niku
Nybörjare
Nybörjare
Posts: 2
Joined: 16 January 2015, 09:15

Re: No niin tästä se lähtee

Post by Niku »

Kollegani taisikin jo laittaa sinulle sähköpostia asiasta, mutta hyvä näin yleisestikin mainita, että meiltä saa kartat myös muistikortille asennettuna, eli laitetta ei tarvitse erikseen asennusta varten toimittaa meille. Tarvitaan vain GPS id, jolla kohdennetaan kartta tiettyyn laitteeseen (Löytyy laitteesta asetukset - tietoja -kohdasta). Posti kantaa kortin kirjepostina kotiovelle ja sitten vaan karttakortti laitteeseen ja kelkkailemaan. Tähän ei tarvita minkäänlaisia tietoteknisiä taitoja tai edes ylipäänsä tietokonetta. :wink:
Timothy
Nybörjare
Nybörjare
Posts: 5
Joined: 2 December 2012, 14:56
Location: Helsinki,Lahti

Re: No niin tästä se lähtee

Post by Timothy »

JuU ohjasinkin kaverin soittamaan teille
Kaikkee pitää kokeilla
Post Reply