Nuvi 500 på Summit XP 600-2012
Moderator: Mikael
Re: Nuvi 500 på Summit XP 600-2012
TjenA!
Har previs monterat 12volts uttag på skotern! Vet du nå om det står å drar ur ström ur batteriet även fast inget är ikopplat i den? Kopplade in telefonladdarn å testade och då laddade den telefon men jag vill ju inte att den står och drar ur strömmen i batteriet.
Mvh Micke
Har previs monterat 12volts uttag på skotern! Vet du nå om det står å drar ur ström ur batteriet även fast inget är ikopplat i den? Kopplade in telefonladdarn å testade och då laddade den telefon men jag vill ju inte att den står och drar ur strömmen i batteriet.
Mvh Micke
Tjena.MickeG wrote:TjenA!
Mvh Micke
Nä, om du inte har något ikopplat i uttaget så går det inte någon ström till ditt uttag, det behöver du inte oroa dig för.
Mvh / Micke
Tjena!
Okej, nej det var visst så:). Ringde till en verkstad och fråga för att vara på säkra sidan!
Mvh Micke
Okej, nej det var visst så:). Ringde till en verkstad och fråga för att vara på säkra sidan!
Mvh Micke
hejsan
Fint bygge, hur kopplade du strömmen till batteriet?
har du kopplat in via nån "universal" laddningsregulator, eller hur gjorde du?
blir ju inte så bra att bara dra + och - från spänningsregulatorn eller nåt, direkt till batteriet, det över-laddas nog ganska snabbt då?!
~G
Fint bygge, hur kopplade du strömmen till batteriet?
har du kopplat in via nån "universal" laddningsregulator, eller hur gjorde du?
blir ju inte så bra att bara dra + och - från spänningsregulatorn eller nåt, direkt till batteriet, det över-laddas nog ganska snabbt då?!
~G