Vart tillbringar ni Påsken?
Moderator: Mikael
Vart tillbringar ni Påsken?
Själv befinner jag mig Vuoggatjolme(Bor på Camp Polcikeln) med 15mils radie.
Åker redan imorgon, och hela nästa veka går i skoteråkninges fantastiska tecken.
Åker redan imorgon, och hela nästa veka går i skoteråkninges fantastiska tecken.
Last edited by ô-Man on 14 March 2008, 11:02, edited 1 time in total.
Kör så det ryker, nog håller grejorna
Vuogga
Huserar i husvagn på Tjatkerparkeringen, 3 km väster om Vuoggatjålme, så vi kanske ses där Ô-man.
Polaris XLT SKS -95 (gamla Bettan)
Har följande Garminar:
GPSMAP 276c (skoter/båt)
eTrex Vista (skoter)
Nüvi 250w (bil)
Astro 220 (hund)

Har man inte kört fast har man inte kört skoter
Har följande Garminar:
GPSMAP 276c (skoter/båt)
eTrex Vista (skoter)
Nüvi 250w (bil)
Astro 220 (hund)

Har man inte kört fast har man inte kört skoter
Gunnarvattnet för oss!
nv jämtland nära norska gänsen.
bra med snö där förra helgen iaf.
ska bo i en stuga vid trädgränsen i väglöst land
nv jämtland nära norska gänsen.
bra med snö där förra helgen iaf.
ska bo i en stuga vid trädgränsen i väglöst land

Venture MP-08 1300 mil
Gpsmap 620
Kingcab Navara dh -04
Ledansvarig Centrala Krokom
www.krokomsmk.se
Gpsmap 620
Kingcab Navara dh -04
Ledansvarig Centrala Krokom
www.krokomsmk.se
- TurboTorung
- Ledjägare
I stugan..
Blir uppe i stugan mellan Dorotea och Borgafjäll. Verkar ska bli hyfsat väder.
Arctic Cat TurboTouring 660 -06
Garmin 276c -07
VW Sharan V6 -02
Garmin 276c -07
VW Sharan V6 -02
Har inte sett röken av dessa hittills denna säsong.
Var idag på en 23-milasväng ENSAM då alla kumpaner antingen var sjuka eller hade andra ursäkter.
Nåja, hittade några vindskydd och nya leder att langa in i kartan.
Fint före, RXen tog 1.33 liter milen och jag hade en snitthastighet enligt GPSen på 46.7km/h för hela sträckan.
Endel leder var riktigt dåliga, men som tur var så var andra leder bra och drog upp snitthastigheten.
Var idag på en 23-milasväng ENSAM då alla kumpaner antingen var sjuka eller hade andra ursäkter.
Nåja, hittade några vindskydd och nya leder att langa in i kartan.
Fint före, RXen tog 1.33 liter milen och jag hade en snitthastighet enligt GPSen på 46.7km/h för hela sträckan.
Endel leder var riktigt dåliga, men som tur var så var andra leder bra och drog upp snitthastigheten.
/Mikael Nordlund - KartMan
Yamaha Apex X-TX MCX290 -11
Yamaha RX Warrior -04
Yamaha Apex X-TX MCX290 -11
Yamaha RX Warrior -04
Jag kan faktiskt tala om att jag åxå har klämt en massa mil under påsken. (Eller idag). Håll i hatten - jag har nämligen avverkat 40...... kilometer idag... Det ni, nån som klår den längden? 
Det var lite besvärligt, men jag fick ett råd - Fyll dig med treo och panodil, då överlever man dagen... Å det gjorde jag...
Ha de bra.....

Det var lite besvärligt, men jag fick ett råd - Fyll dig med treo och panodil, då överlever man dagen... Å det gjorde jag...

Ha de bra.....
Andreas Nordlund - System developer - Develops with many tools, but mostly using the keyboard.
---
Yamaha RX-Warrior -06 (fullsmeckad med Öhlinare)

---
Yamaha RX-Warrior -06 (fullsmeckad med Öhlinare)

- TurboTorung
- Ledjägare
Vilken påsk...
Det var länge sen man upplevde sådant påskväder, solklara dagar och kalla nätter. Lagomt med lössnö på hårt packad botten, ojojoj...får gåshud.
Drog sambon och hennes 3-åriga dotter i vår nya Brännanpulka flertalet mil över fjällen....fick några mil frikörning med så man fick "bränna" ur lite.
Drog sambon och hennes 3-åriga dotter i vår nya Brännanpulka flertalet mil över fjällen....fick några mil frikörning med så man fick "bränna" ur lite.
Arctic Cat TurboTouring 660 -06
Garmin 276c -07
VW Sharan V6 -02
Garmin 276c -07
VW Sharan V6 -02
Drar upp till Häggsjön i Jämtland i morrn bitti! Har väl en 70 mil i bil men sen....
Åker lite skoter där uppe på torsdag. Fredag morgon startar ja å en kompis vår färd ner till Lofsdalen där vi ska bo på ett hotell, sen på lördag drar vi vidare ner mot Höljes i nordvärmland.... Blir väl en drygt 40 mil iaf... D ska bli så jävla gött!!!!!

**Lynx 850 DS BoonDocker-18**
**Garmin 276c**
" It´s not the fart that kills, it´s the smell"
**Garmin 276c**
" It´s not the fart that kills, it´s the smell"