Går det att göra ?
Som det är nu så fungerar det endast i GPSén.
En stilla fundering så här på kvällskvisten
Ledkartan utanpå Friluftskartan i Mapsource ?
Moderator: Mikael
Ledkartan utanpå Friluftskartan i Mapsource ?
Snart är det jul igen !!
Tyvärr inte. Vi alla kanske skulle tokskicka mail till Garmin och fråga när det finns möjlighet att se olika kartfamiljer 'ovanpå' varandra om en kartfamiljs kartor är transparenta.
Tyvärr, av egna erfarenheter, när det gäller att få extra finesser från Garmin så har det inte gått så bra.
Tyvärr, av egna erfarenheter, när det gäller att få extra finesser från Garmin så har det inte gått så bra.

/Mikael Nordlund - KartMan
Yamaha Apex X-TX MCX290 -11
Yamaha RX Warrior -04
Yamaha RX Warrior -04
Autorouting, som du beskriver, supportas inte av ledkartan, ej heller av Friluftskartan Pro. Det är endast City Navigator / City Select som supportar dessa funktioner.
Så det är fågelvägen som gäller, jag brukar plotta ut ett antal route-punkter som gör att jag får en hyffsad överblick på körningen.
Jag har testat att skapa en routeversion av ledkartan. Funkar finemang och ser helt superduper ut, tyvärr så kostar den programvaran 2500 EUR vilket inte känns alltför kul att slunga upp.
Så det är fågelvägen som gäller, jag brukar plotta ut ett antal route-punkter som gör att jag får en hyffsad överblick på körningen.
Jag har testat att skapa en routeversion av ledkartan. Funkar finemang och ser helt superduper ut, tyvärr så kostar den programvaran 2500 EUR vilket inte känns alltför kul att slunga upp.
/Mikael Nordlund - KartMan
Yamaha RX Warrior -04
Yamaha RX Warrior -04
Vilket pogram använde du då? När du testade routong altså.Mikael wrote:Autorouting, som du beskriver, supportas inte av ledkartan, ej heller av Friluftskartan Pro. Det är endast City Navigator / City Select som supportar dessa funktioner.
Mvh ranchn