Ah, vely nice som japanerna skulle säga.
Denna lösning tål att tänka på.
Polaris XLT SKS -95 (gamla Bettan)
Har följande Garminar:
GPSMAP 276c (skoter/båt)
eTrex Vista (skoter)
Nüvi 250w (bil)
Astro 220 (hund) Har man inte kört fast har man inte kört skoter
Tillägg: Det nedre handtaget är inte till mig utan till kidsen och där har jag skruvat ihop en 2-läges handtagsvärmare. Varför skall bara jag få ha varma händer när barnen är känsligare...?
Andreas. jag hoppats du menar 70mm och inte 70cm som du har skrivit i kommentaren till din fösta bild. Där du visar att du har svetsat fast en gängstång på styrets originalbult.
Men det kanske är så at du endast står och kör och därför måset ha gps:en så högt upp.
ranchn wrote:Andreas. jag hoppats du menar 70mm och inte 70cm som du har skrivit i kommentaren till din fösta bild. Där du visar att du har svetsat fast en gängstång på styrets originalbult.
Men det kanske är så at du endast står och kör och därför måset ha gps:en så högt upp.
Är det vanlig M5 du har använt?
Hoppsan. (Men jag är lång, så det kanske inte hade vart fel med 70cm)...
(fixat nu)....
Jo, jag har använt m5 gängstång i hederligt "blötjärn"
Andreas Nordlund - System developer - Develops with many tools, but mostly using the keyboard.
---
Yamaha RX-Warrior -06 (fullsmeckad med Öhlinare)
Förstod nästan att det skulle vara mm. Kunde bara inte låta bli.
Det blir nog bultar i stället för gängstång för min del. (dom liksom står av sig själv när man ska svetsa)
Tjocklek på plattan? 2-3mm?
Jo en sak till. Är det någon speciell anleding att plattan är "dödskalleformad" eller är det endast av estetiska skäl?
Andreas. Jag har laddat hem ritningen för montageplattan, men det är lögn för mig att göra en utskrift i skala 1:1 (100%). Kan endast skriva ut bilden nedskalad till 94%. Mailade filen till mitt jobb och min sambos jobb. Men ingen av oss kunde skriva ut bilden i 100%. Det går ej att ända procenten acrobat reader.
...?
Tror både jag och sambon på hennes job kommer att gå bet.
Vi sitter både på en klienter och jobbar via Citrix. De fleste menyerna är bortbantade för snabb trafik.
Jag får nog rita för hand. Men tack ändå.