Lycksele saknas...
Moderator: Mikael
Lycksele saknas...
Vore ju trevligvt med en ledkarta från Lycksele.
Har själv efterlyst den på ett annat forum, men utan napp
Har själv efterlyst den på ett annat forum, men utan napp
Mvh ranchn
- TurboTorung
- Ledjägare
Lycksele calling...
Hej!
Såg att ni saknade Lse....det var ju treligt. Jag vet att man underfjolåret sparade ner alla leder med GPS och håller på att bearbeta detta till en skoterkarta. Men det fattades några korta bitar.
Själv är jag på gång att skaffa mig en GPS och har läst lite i trådarna här, blir ju lite nyfiken som ny medlem. Vad ligger prisklassen på 276:an?
/ Jocke Lse "staden som inte finns på kartan"
Såg att ni saknade Lse....det var ju treligt. Jag vet att man underfjolåret sparade ner alla leder med GPS och håller på att bearbeta detta till en skoterkarta. Men det fattades några korta bitar.
Själv är jag på gång att skaffa mig en GPS och har läst lite i trådarna här, blir ju lite nyfiken som ny medlem. Vad ligger prisklassen på 276:an?
Re: Lycksele calling...
Vi väntar med spänning på ledspår kring LyckseleTurboTorung wrote:Hej!
Ang.276:an 5500 kronor
Kolla in http://www.blocket.se/vi/10749246.htm?ca=2_s
Mvh ranchn
- TurboTorung
- Ledjägare
- TurboTorung
- Ledjägare
- TurboTorung
- Ledjägare
Jag har 60C. Den använder jag på skoter, mc och i bilen. Fungerar alldeles utmärkt. Den har ett internminne på 56 Mb och jag har aldrig lidit av minnesförlust....
Jag använder moneringssats från rammount både i bilen och på skotern, samt mc:n
Fick jag välja så skulle jag ha en med större display, men det är plånboken som tar de slutgiltiga beslut.
Jag använder moneringssats från rammount både i bilen och på skotern, samt mc:n
Fick jag välja så skulle jag ha en med större display, men det är plånboken som tar de slutgiltiga beslut.
Mvh ranchn
276'an är också den förberedd för bilmontage med röst och autorouting, så jag förstår inte varför handlaren sa att quest2'an var förberedd, och sa ingenting om 276'an...
En sak jag tycker är viktig förutom alla andra funktioner som t.ex. vatten skydd, och autoroutingfunktioner är definitivt skärmen och dess upplösning. Quest2'an har bara 160x240 pixels och är rätt liten om man skall jämföra mot 276'an.
En sak jag tycker är viktig förutom alla andra funktioner som t.ex. vatten skydd, och autoroutingfunktioner är definitivt skärmen och dess upplösning. Quest2'an har bara 160x240 pixels och är rätt liten om man skall jämföra mot 276'an.
Andreas Nordlund - System developer - Develops with many tools, but mostly using the keyboard.
---
Yamaha RX-Warrior -06 (fullsmeckad med Öhlinare)

---
Yamaha RX-Warrior -06 (fullsmeckad med Öhlinare)

- TurboTorung
- Ledjägare
- TurboTorung
- Ledjägare